mytai SEO mitų griovimas
Share:
1. SEO - pagrindiniai principai

SEO mitų griovimas

Internete yra labai daug nesąmoningų ir melagingų teiginių apie SEO. Ten teigiama, kad SEO neveikia, nuorodos neveikia ir t. t.

Šiame straipsnyje aš apžvelgsiu keletą didžiausių SEO mitų ir vieną po kito juos sugriausiu.

Turinys yra viskas, ko jums reikia darant SEO. Nors tai labai teisinga ir turinys yra labai svarbus, jis nėra vienintelis dalykas, kurio reikia jūsų SEO optimizacijai. Kitas labai svarbus elementas yra nuorodos, apie kurias kalbėsiu vėliau. Taigi, šis teiginys neabejotinai klaidingas.

Puslapio greitis nėra labai svarbus. Tai tikrai žiauriai klaidinančia informacija. Puslapio greitis yra labai, labai svarbus faktorius. Iš tikrųjų kasmet tai tampa vis svarbiau. Viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl puslapio greitis yra labai svarbus, yra ta, kad viskas priklauso nuo svetainės lankytojo patirties. Pagrindinis „Google” darbas – pateikti geriausius rezultatus pagal paieškos užklausą. Taigi, pavyzdžiui, jei į „Google” lankytojas įveda pasivažinejimas keturračiais, ir suradus spustelės jūsų svetainę, kurioje teikiamos keturračių nuomos paslaugos, tačiau jos įkėlimas užtrunka visą amžinybę, asmuo tiesiog paspaus mygtuką „atgal” ir grįš į
„Google” tam kad susirasti kitą svetainę, todėl lamkutojo patirtis bus prasta ir „Google” sumažins jūsų svetainės reitingą ir sumažins jos matomumą paieškoje, nes lankytojo patirtis buvo prasta. O „Google” visada nori geriausios patirties visiems savo naudotojams. Taigi puslapio greitis yra labai, labai svarbus. Aš iš tikrųjų ketinu grižti prie puslapio greičio temos šiek tiek vėliau.

Nuorodos neveikia. Tokia informaciją tikriausiai matau dažniausiai ir ji yra labiausiai neatitinkantis tikrovės. Nuorodos yra labai, labai svarbios „Google”, ir vėliau parodysiu ant kiek jos yra svarbios. Ir parodysiu, kokių rezultatų galite pasiekti, jei tinkamai panaudosite nuorodas. Taigi, nuorodos tikrai veikia.

Didesnis raktažodžių tankis padeda jums užimti aukštesnes pozicijas. Melas. Tai buvo tiesa gal 2011 metais, 2012 m., o gal ir 2013 m. Tai buvo tada, kai „Google” algoritmas nebuvo toks pažangus kaip dabar. Anksčiau galėjote tiesiog sukurti savo svetainės puslapį, įkišti į jį raktažodį tiek kartų, kiek tik norite, ir užimti pirmąją vietą „Google” paieškos sistemoje, nes raktažodis jūsų puslapyje kartojasi daug kartų. Tačiau dabar „Google” algoritmas yra kur kas labiau
sudėtingesnis nei anksčiau, todėl ši sena taktika nebeveikia.

„Google” reklamos pirkimas padėjo užtikrinti organinį srautą. Melas. Tai 100% netiesa. Aš pats ne kartą tai išbandžiau keliose svetainėse. „Google” reklamos pirkimas nesuteikia jums jokio padidėjimo ar naudos organinėje paieškoje.

daugiau puslapių padeda geriau įvertinti mano svetainę. Klaida. Tai netiesa. Jei į svetainę įtrauksite daugiau puslapių, tai nepadės jums užimti aukštesnės vietos „Google” paieškoje. Kai kalbama apie SEO, svarbiausia, į ką norite sutelkti dėmesį, yra kokybė, o ne kiekybė. Paskelbti penkis tikrai kokybiškus puslapius yra kur kas geriau nei 500 nekokybiškų puslapių. Taigi, kai kalbama apie SEO, daugiausia dėmesio skirkite į kokybę. Jei tai darysite, būsite tikri, kad einate teisinga kryptimi ir kad jūsų svetainė pateks į „Google” paieškos rezultatų viršūnę.

Taip pat skaitykite